بورس تهران

ساخت وبلاگ
تحلیلگر: علی اکبرزاده


با سلام

با توجه به حجم بالای خریدهای این روزها بنظر می رسد خریداران در خرید افراط می کنند . با آر اس آن بالای 70 چنین نظری بنظر درست می آید . در روزهای آینده شاهد ات قیمت خواهیم بود.از طرفی با توجه به اینکه روند و اندیکاتور مکدی واگرایی منفی دارند احتمال کاهش قیمت قوت بیشتری پیدا میکند. با اندیکاتور CCI زیر 100 نیز کاهش نرم قیمت سهام پیش بینی می شود.

با تشکر
اکبرزاده
 
بورس تهران...
ما را در سایت بورس تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بورس تهران tsetmc بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 21 مهر 1392 ساعت: 23:57

تحلیلگر: دکتر مهدی

با بررسی سهم ورنا و مناطق حمایتی بسیار مهم ان به نظر میرسه مناطق 110 تا محدوده کنونی حمایت های خوبی برای سهم باشه....

اولین هدف سهم را در این موج 135 تومان می باشه.....

من به شخصه یک سوم خرید را در همین محدوده 110 تا 115 تکمیل خواهم نمود و مابقی در صورتی که پایین تر امد تا 100 تومان وارد خواهم شد....

به نظرم در کوتاه مدت(2 ماهه) بازدهی 20% را خواهد داد...

با تشکر
 
 
بورس تهران...
ما را در سایت بورس تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بورس تهران tsetmc بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت: 19:9

تحلیلگر: عطاءاله افتخاری

 

سهم از نقطه A تا B موج صعودی اول خود را پیموده و سپس بصورت روند نزولی تا نقطه C نزول داشته است. پس از نقطه C سهم تغییر جهت روند داده و روند صعودی جدید آغاز شده است. سر و شانه کف که نقطه C سر این الگو هست نیز همین تغییر روند را تایید می‌کند. البته هنوز الگوی سر و شانه کف تکمیل نشده است. اگر سهم خط گردن را رو به بالا بشکند، تایید روند صعودی صورت خواهد گرفت. با توجه به وضعیت اندیکاتور RSI و وضعیت باند بولینگر پیش‌بینی می‌شود سهم خط گردن را شکسته و سپس بولیش‌بریکت‌اوت انجام دهد که در اینصورت هدف سهم 840 الی 850 تومان خواهد بود. با توجه به وضعیت کندل‌های چند روز اخیر، احتمال رسیدن به خط گردن و مقاومت 700 الی 720 تومان تقویت می‌شود.
 
 
خلاصه: خرید با حد ضرر 580 (حمایت اول سهم) و انتظار رشد تا 720 و سپس 850 مناسب ارزیابی می‌شود. نسبت بازدهی به ریسک سهم نیز مناسب است.
 
 
عطاءاله افتخاری

 


بورس تهران...
ما را در سایت بورس تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بورس تهران tsetmc بازدید : 162 تاريخ : جمعه 12 مهر 1392 ساعت: 23:3

تحلیلگر: عطاءاله افتخاری

 

با مشاهده نمودار روزانه نماد «غچین» ملاحظه میشود که سهم از نقطه A تا B موج صعودی خود را طی کرده است. سپس وارد فاز اصلاح شده و تا 38.2 درصد رشد قبلی اصلاح داشته است. در دوره استراحت، الگوی مثلث متقارن برای سهم ایجاد شده و محصور در این مثلث حرکت داشته است. اندیکاتور RSI نیز همین امر را نشان میدهد. در صورت شکسته شدن سقف مثلث، هدف سهم 1800 تومان خواهد بود. اندیکاتور RSI نیز در حال شکست این سطح است و پیش بینی میشود سهم در چند روز آینده این سطح را بشکند. مقاومت سهم در رسیدن به هدف 1800 تومان 1500 تومان خواهد بود. خرید در قیمتهای فعلی و حد ضرر 1300 توصیه میشود.

 



بورس تهران...
ما را در سایت بورس تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بورس تهران tsetmc بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 9 مهر 1392 ساعت: 12:6